Přejeli jste si mobil? Nevadí!

Zobrazeno 20927x
Jsou dokonalé. Kdyby měly srdce a duši, ženy by ho určitě milovaly víc než muže. Telefony Vertu mají totiž krásný kabátek i nezničitelné tělo. Verzi Signature můžete mít ve zlatě i s diamanty, ...
Čekáte křest v továrně, či snad obchodě? Chyba lávky. Nové řady modelu Ascent byly představeny na závodním okruhu v italské Monze!
Když světlo světa spatřila první limitovaná edice Vertu, Motorsport, záhy se po ní zaprášilo. Luxusní mobil, houfně objednávaný arabskými šejky, nabídl to, co žádný jiný. Pouzdro je z Liquidmetalu, kovu dvakrát odolnějšího než titan, z něhož se vyrábějí raketoplány NASA. Když na drahocennou krabičku najelo Porsche 911, zhouplo se a – telefon zůstal celý. Kdyby měl nožičky, možná by vyskočil jako Drápalík, přejetý kombajnem v komedii Vesničko má středisková, a předvedl by na štěrku oslavný taneček! Zákazníci, navyklí chovat každý šperk málem v bavlnce, byli u vytržení. „Všech 997 kusů série Ascent Motorsport jsme vyprodali za pár týdnů a byli jsme zavaleni žádostmi o další,“ říká Alberto Torres, prezident společnosti Vertu. Nové limitované řady těchto klenotů na sebe nedaly dlouho čekat. A jejich společný motiv? Velké světové závodní okruhy!
Historie Velkých cen slaví sté výročí a absolutně nová série Racetrack Legends je třešničkou na narozeninovém dortu. A jednou z nejpracnějších. Výzkum a vývoj spolykal dvakrát více hodin, než kolik je zapotřebí na závodní vůz formule 1. Zato však telefony oplývají novými materiály, které ještě nikdy nebyly u mobilů použity.
Postupně zrozeno bude šest nových modelových řad Ascent, každá věnovaná jiné dráze. Dvě už můžete mít i vy. Limitovaná série Monza ve vzrušující červené kůži patří vozům Ferrari, které po desetiletí přikovaly fanoušky na okouzlující trať La Pista Magica. Druhá série Silverstone vyniká jemnou kůží v zelené barvě, tolik tradiční pro britské závodní bouráky od roku 1903. V září přibudou další dva modely Le Mans (šedá kůže) a Indianapolis (žlutá), na začátku příštího roku obohatí kolekci Daytona, přičemž v jednání o poskytnutí licence je ještě šestá trať, zatím nezveřejněná. „No comment,“ uculuje se Torres i nad otázkou, kolik zaplatí za práva legendárním okruhům. „Odpovím takto – máme velmi přátelské a korektní vztahy se světem formule jedna,“ dodává.
Místo důkazu smíme nahlédnout pod plentu jednoho z nejpřísněji střežených tajemství současnosti. Po okruhu v Monze se téměř čtyřsetkilometrovou rychlostí prohání nejasný červený flek. Teprve když zastaví, rozeznáváme Ferrari FXX.
Raketa na kolech, kterou vymazluje konstruktérský tým Michaela Schumachera, bude mít závodní převodovku, sníženou váhu a zvýšenou cenu – 43 milionů Kč bez daně! Z výrobních hal vyjede pouhých 29 exemplářů, s nimiž šťastní majitelé nebudou smět na běžnou silnici, nýbrž výhradně na závodní okruh. Projet se tedy bude možné až ve Fioranu, Mugellu či právě Monze. „Znáte lepší kombinaci?“ směje se Torres a z ferrari, které mizí za obzorem, přesouvá oči na novou řadu Monza. Na zadní straně je vyleptaný profil italského okruhu, obrázek této trati se zobrazuje i jako tapeta displeje. Komu v budoucnu tedy výlet za svým Ferrari FXX nedá spát, může si Monzu promítat před spaním třeba na mobilu…
Bude váš – za 155 000 Kč!
Sběratelé, pozor. Tři, dva, jedna, start. Obě řady už jsou na trhu, ovšem k dostání výhradně v exkluzivních obchodech. Všude ve světě je seženete u nejlepších hodinářů, zlatníků, prodejců luxusních aut. Uvedenou sumu si však raději vynásobte šesti. U jedné dráhy určitě nezůstanete, zvláště když tyto modely se časem promění ve vyhledávanou relikvii. Každá série bude číslována od 1 do 1000 kusů, jaké prestižní číslo asi padne na vás?
(plné znění s exkluzivními fotografiemi z testování mobilu najdete v tištěném Top Classu)
_________________________________________________
© RF-HOBBY s.r.o. Časopisy jsou naše hobby, Top Class
připravil(a): redakce topzena.cz
vytvořeno: 11. 8. 2006 v 12:05