Kuchyně recepty - Středomořská strava chrání I.
Zobrazeno 6246x
Sdílet
Kuchyně recepty na Topzena.cz : Středomořská strava chrání děti před astmatem - Další pozitivní vliv středomořské kuchyně na lidské zdraví objevili mexičtí lékaři. Podle nich by tuto stravu měly konzumovat těhotné ženy i malé děti ...
Středomořská strava chrání děti před astmatem
Další pozitivní vliv středomořské kuchyně na lidské zdraví objevili mexičtí lékaři. Podle nich by tuto stravu měly konzumovat těhotné ženy i malé děti.
astmatu a alergií. Odborníci zkoumali tuto souvislost na 1476 dětech ve věku 6 - 7 let.
Zjistili, že děti, které konzumovaly hodně zeleniny, ovoce, ořechů, luštěnin, ryb a cereálií, a naopak se vyhýbaly mléčným výrobkům, masu a tukům, trpěly mnohem méně astmatem a sennou rýmou. Studii publikoval americký časopis Allergy.
"Skutečnost, že takový jídelníček chrání proti astmatu, má své opodstatnění," vysvětluje vedoucí výzkumu Isabelle Romeu.
Středomořská strava je bohatá na antioxidanty, které chrání plíce a průdušky. Ryby jsou zase bohaté na omega-3-mastné kyseliny, zatímco jejich obsah omega-6-mastných kyselin je nízký.
"Tento poměr redukuje vznik nebezpečných bílkovin způsobujících záněty, které bývají častou příčinou vzniku astmatu," dodává výzkumník. NEW YORK (P/K) - Aktuální články ZDE
připravil(a): redakce topzena.cz
vytvořeno: 9. 10. 2008 v 12:36
Související články
Silvestrovské recepty - super recepty z české a světové kuchyně
Recepty pro děti
Recepty - Drůbeží lahůdky
Vaření je alchymie - zdravé způsoby přípravy jídel
Vaše recepty: Dort s vaječným koňakem
Vánoční cukroví nepečené - Indiánci - nepečené v den Vánoc
Tento článek nebyl dosud komentován.
Je zakázáno vkládat reklamní "názory" bez předchozího písemného svolení redakce serveru topžena.cz.







